Zamestnanecká mobilná aplikácia pre efektívnu internú komunikáciu
Ako zabezpečiť, aby mali všetci zamestnanci vždy k dispozícii dôležité interné oznamy o dianí vo firme i všetky praktické informácie, ktoré sa ich týkajú? Ako zaistiť, aby mali prehľad o aktuálnych benefitoch, podujatiach, jedálnom lístku, dopravnej situácii i o aktuálnom počasí? Máme v rukách mobilné riešenie, ktoré to všetko umožní.
Všetky informácie na jednom mieste a neustále pri sebe
V našej zamestnaneckej aplikácii je všetko, čo človek potrebuje, aby bol stopercentne informovaný o všetkom, čo sa vo firme deje. K dispozícii sú dôležité informácie o spoločnosti (adresy, fakturačné a kontaktné údaje, benefity pre zamestnancov,...), interné oznamy a aktuality (novinky, kalendár udalostí, príbehy zamestnancov, voľné pracovné pozície,...) a všetky užitočné informácie (mapa areálu, stravovanie, doprava, počasie, prvá pomoc,...).
Rýchle prepojenie zamestnancov pri práci
Zamestnanci majú v aplikácii sekciu „Kontakty na kolegov“, v ktorej sa nachádzajú potrebné kontaktné údaje na všetkých zamestnancov v spoločnosti. Už viac nebude stáť v ceste za efektivitou žiadne chýbajúce telefónne číslo a s ním i neschopnosť sa spojiť s kolegom, s ktorým by bolo možné vyriešiť akúkoľvek situáciu či problém.
Platforma na zdieľanie vnútropodnikových príbehov
Zamestnanecká aplikácia sa môže stať aj platformou na zdieľanie zaujímavých príbehov o zamestnancoch, kariérnom raste alebo podujatiach a iniciatívach, ktoré sú medzi kolegami obľúbené. Je to skvelé miesto na publikovanie interných článkov, ktoré zvýšia informovanosť i motiváciu celého kolektívu ľudí.
Dizajn aplikácie je prispôsobiteľný dizajn manuálu klienta
Vizuál mobilnej aplikácie je možné do určitej miery upraviť podľa individuálnych potrieb klienta. Ide hlavne o farebnosť a font písma, ktoré je možné nastaviť podľa informácií vyplývajúcich z jeho dizajn manuálu.
Ďalšie možnosti rozšírenia aplikácie
Do aplikácie je možné pridať modul, ktorý umožní zbierať podnety a spätnú väzbu od zamestnancov, napríklad v podobe jednoduchých dotazníkov a ankiet. Môžeme tiež do softvéru implementovať aj inteligentného chatbota, ktorý bude plniť funkciu správcu kalendára a pripomínať zamestnancom nielen významné podujatia, ale aj narodeniny a výročia kolegov. Je možné integrovať aj modul povoľujúci inzerovať prebytočný majetok firmy, ktorý si môžu zamestnanci odkúpiť.
Aplikáciu vieme veľmi rýchlo rozšíriť aj o ďalšie funkcionality, na ktorých postupne pracujeme, napríklad ide o: personalizované zasielanie notifikácií, nahlasovanie incidentov a problémov, interný chat, kurzy pre zamestnancov a ďalšie vymoženosti.
Prečo potrebujete túto aplikáciu aj vo vašej spoločnosti?
Zamestnanecké aplikácie dokážu rýchlo a efektívne sprostredkovať informácie o dianí vo firme zamestnancom na všetkých úrovniach, zaručia ich efektívnejšiu výmenu a zlepšia celkovú informovanosť, motiváciu a príslušnosť zamestnancov ku spoločnosti.
- Ide o moderný a užitočný komunikačný nástroj, dostupný každému zamestnancovi v jeho mobilnom zariadení.
- Zvyšuje povedomie zamestnancov o spoločnosti a ich spolupatričnosť ku značke.
- Oboznamuje s reálnymi informáciami a novinkami v čase, ktorý zamestnancom najlepšie vyhovuje.
- Zvyšuje bezpečnosť ľudí pri práci: v prípade nebezpečenstva podáva reálne dáta o tom, koľko ľudí je už mimo ohrozenia a koľko z nich sa nachádza v budove.
- Zlepšuje orientáciu zamestnancov: mapa areálu, informácie o dopravnej situácii a počasí,....
Chceli by ste mať takúto aplikáciu aj vo vašej firme?
Ak viete, že takáto aplikácia by bola pre vás ako tá pravá alebo by ste len s nami radi podiskutovali o jej možnostiach a využití, kontaktujte nás na hi@touch4it.com.
Kontaktujte nás:
Vyplňte formulár alebo nám pošlite e-mail. V prípade, že sa bojíte o svoj nápad, pošleme vám dohodu o mlčanlivosti a ochrane dôverných informácií a váš nápad bude v bezpečí.