5 zaručených spôsobov ako zvýšiť konverzie vašej landing page

Zverejnené: Oct 17. 2016
landing page

Čo je to landing page?

Ak ste ešte o tomto pojme nepočuli, radi vám ho vysvetlíme. Jedná sa o stránku, na ktorú prichádza potenciálny zákazník, keď zareaguje na niektorý z reklamných odkazov / kampaní. Landing page môže byť súčasťou vašej webovej stránky alebo eshopu. Jej úlohou je vzbudiť záujem návštevníka a poskytnúť mu všetky potrebné informácie s cieľom vyvolať u neho akciu (ako napr. vykonať objednávku, zaregistrovať sa na newslettre a podobne).

 

Tu je niekoľko užitočných rád ako vytvoriť úspešnú landing page:

1. Stavte na štýlový nadpis, ktorý zaujme

Ukázalo sa, že v priemere 8 z 10 návštevníkov si prečíta len nadpis a len 2 návštevníci z desiatich si prečítajú aj zvyšok. Znamená to, že potrebujete vytvoriť taký hlavný titulok, ktorý upúta čitateľovu pozornosť a celkovú myšlienku bude komunikovať čo najstručnejšie.

2. Nezabudnite na obrázky a videá

Obrázky sú to, čo vám pomáha získať si svojho návštevníka, prilákať ho, presvedčiť ho a “prinútiť ho” scrollovať dole vašou stránkou. Práve oni dotvárajú celkový obsah vašej landing page a pridávajú na jej imidži. Obrázky sú najlepšou voľbou ak predávate produkty. Ak naopak poskytujete služby, stavte na brandové videá, ktoré okrem služby predstavia aj víziu a hodnoty celej vašej firmy.

3. Spíšte zoznam výhod produktu/služby

Ľudia majú radi stručné a jasné zoznamy benefitov, ktoré im môže priniesť daný produkt. Je to pre nich prehľadné a poskytuje im to jasné informácie, ktoré sú pre nich dôležité. Zapracujte zoznam výhod do pekného grafického dizajnu a máte vyhraté.

4. Poskytnite tzv. social proof (sociálny dôkaz)

Čo to znamená? Štúdie ukazujú, že až 70% spotrebiteľov si pred nákupom produktu pozrie recenzie a názory iných zákazníkov na daný výrobok.Ak chcete mať dobrú predajnosť, potrebujete získať dôveryhodnosť. Umožnite tak svojim návštevníkom vidieť reakcie svojich zákazníkov či klientov.

5. Viditeľné a “jednoznačne hovoriace” call-to-action

Dôležitou súčasťou landing page by malo byť aj tlačidlo “call-to-action”, ktoré navedie vášho návštevníka presne tam, kam chcete VY. Mnoho webov pohorí práve na tom, že ich call-to-action je málo viditeľné alebo pre bežného návštevníka nezrozumiteľné. Veľakrát sa stáva, že sa ocitneme na webovej stránke, na ktorej nevieme čo klikať a tak náš záujem upadá. Neurobte túto chybu.

 

landing page call-to-action

 

Michaela
Michaela Roštecká Marketing Manager
Značky

Kontaktujte nás:

Vyplňte formulár alebo nám pošlite e-mail. V prípade, že sa bojíte o svoj nápad, pošleme vám dohodu o mlčanlivosti a ochrane dôverných informácií a váš nápad bude v bezpečí.